måndag 11 oktober 2010

...

Ush. Dubbel-ush. Jag håller på bli sjuk. I morse vaknade jag med huvudet fullt av jag-vill-inte-veta-vad och har sen gått omkring och snorat hela dagen. Jag funderar på om jag borde kolla ifall jag håller på få öroninflammation, det känns som att jag har övertryck i mitt ena öra hela tiden.. Hur som helst, ni bryr er knappast om mina sjukdomssymptom så jag ska byta ämne.

..
..
...

Jag har inget annat att skriva om.
Precis som jag inte hade något annat att göra än att vara i skolan och slöa idag. Jag slutade i princip kvart över nio men var hemma halv två. Skulle det inte ha varit för att jag p.g.a. min huvudvärk kände mig tvungen att sova några timmar skulle jag knappast ha orkat släpa hem mig då heller. De där röda soffbitarna är allt för bekväma.

Men nu på riktigt, det här blir inte till nåt annat än grammatikaliskt yrt svammel.
Arrivederci

2 kommentarer:

  1. Det var Därför du verkade så halv-kanintedefinieravad idag :D krya på dig :)

    SvaraRadera