lördag 9 oktober 2010

Träskmonsterfest

Jipp-hej. Jag har klarat av två dagar i rad, och jag väljer att skriva istället för att gå och lägga mej. Min comeback till bloggvärlden är hittills lyckad.
Jag skall dock försöka hålla mig kort.
Vi (d.v.s. jag, Milla, Jakob, Lalle, Mico, Annina, Nici och Chrisse) har just spenderat fredagkvällen med ett mini Shrek-maraton bestående av ettan och tvåan i serien om det gröna träskmonstret. Detta främst för att Mico inte kan traska omkring och inte ha sätt Shrek. Kom igen, det är ju en kultfilm, nästan! Hur som helst, nu har vi åtgärdat problemet och insett hur snuskig humor Dreamworks egentligen har. Kolla t.ex. in ... ansiktena i denna film. Observeras bör även Millas "...Vafö?" min som mycket vackert åskadliggörs av Shrek på polaroidbilden i slutet av klippet. Underbart.



Nu tror jag det får räcka. Tack och god natt.

Arrivederci

2 kommentarer:

  1. Jag tror snart att jag är den enda personen som inte har sett någon av Shrek filmerna! De gröna gubbarna är väll inte riktigt min smak..

    SvaraRadera
  2. Du sku bara veta va du missar!!! :D
    Finns inget underbarare :')

    SvaraRadera