torsdag 7 oktober 2010

Yllesockan har återvänt!

På riktigt, så här kan det ju inte vara. Nu ska jag skärpa mig! (Jag menar, jag kan ju under inga omständigheter uppdatera mera sällan än Chrisse.) Jag ska åter igen låta mina fingrar dansa över tangentbordet och låta Millas dumheter sprida sig över internet. Jag ska återuppliva min blogg!

Det har väl hänt en hel del sen sist. Skolan har börjat, marknaden har varit, studentexamen är över. Eller tja, studentexamen är väl inte riktigt över förrän alla resultat har kommit och man kan kolla hur det bra eller dåligt det sist och slutligen gick. Jag vet inte om jag vill veta.
Att studentexamen är över medförde dock en hel drös med frihet för min del. Jag insåg att jag plötsligt kan göra (nästan) vad jag vill igen utan att behöva ha dåligt samvete för att jag inte sitter hemma med näsan i böckerna istället. Jag började stort med att sträckläsa en bok och nu är nästa projekt att få denna blogg att rulla igen. I och för sig så krävs det inspiration till det projektet också, så ni får se till att göra en massa dumma saker som jag kan skriva om sen, okej?

Nu ska jag ta itu med dammsugandet av huset samt diskmaskinsplockning. Efter det är det bokrecinsion som gäller.

Arrivederci

4 kommentarer:

  1. På tiden, updatera din profilbeskrivning när du ändå e i farten. Fritt att hälsa på oss på Lördag om det frestar då vi äro ensamma hemma, om någon annan vill komma med så e d fritt fram :)

    SvaraRadera
  2. Aj fan, ja va ju visst inte snart 18-åring längre :P
    Och tyvärr har ja jobb ända in på natten på lördagen, annars sku ja gärna ha kommit.. :/

    SvaraRadera
  3. Nåja, Äntligen uppdaterad :D Jag har faktist blivit aktivare (a)

    SvaraRadera