onsdag 29 februari 2012

Välj din sida!


Idag var dagen-D; dagen då vi lanserade biljetterna till vår Kalla Kriget sitz. Skräckscenaritot var att ingen annan än kompisar vi mutar skulle dyka upp för att köpa sig en biljett, men efter en stund kunde vi pusta ut och konstatera att allt gick enligt förväntan. Hälften av biljetterna gick åt utan problem, och förhoppningsvis går det lika bra imorgon i Arken. Nu kan vi sova lugnt!

Vincent visar sin bästa sida

Om en timme står body step på programmet, det ska bli riktigt kul. Med tanke på hur lite jag har tränat den senaste tiden kommer jag antagligen dö, men vad gör man inte för sitt välmående? Förutsatt att jag överlever ska jag och Emilia gå på "Godnatt Compac" på ÅST ikväll också. Lite kultur ska bli trevligt.   


2 kommentarer:

  1. Riktigt roligt koncept för en sitz! Skulle själv gärna kommit ifall jag hunnit :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :D Jo, jag tror det kan bli riktigt lyckat faktiskt..!

      Radera