söndag 30 september 2012

Syskontid

Jag har haft mina kära bröder på besök över helgen. De hade födelsedag på torsdag, så jag tänkte att vi kunde fira lite här i Åbo eftersom jag missar själva kalaset. Min present till dem var ett besök till FlowPark, som är något av en äventyrsbana uppe i träden på Skannsis innergård. Det hela var en överraskning som jag smidigt kamouflerade som en shoppingresa (som de båda var måttligt intresserade av). Väl där fick vi också sällskap av Robo, och vi spenderade några underhållande (men i alla fall för min del) utmattande timmar bland trädkronorna. Tur så var kära mammsen inte med, hon skulle fått magsår och hjärtproblem av att se Jimmy och Tobbe flänga omkring på flera meters höjd.
Efteråt blev det faktiskt lite shoppat också, för min del bara lite kommande festrekvisita, men för brorsorna värsta höstgarderoben. Jag trivs med att de faktiskt lyssnar på mina åsikter om klädval numera.
Summa sumarum en lyckad helg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar