lördag 1 maj 2010

Tillbaka efter vappen

Anna är tillbaka igen efter en liten paus i bloggandet. Jag tänker inte förklara mig mer än genom att berätta att jag har haft riktigt äckligt stressigt och helt enkelt inte hunnit sätta mig ner och plita ner något i den här redigeringsrutan.
Vad har jag gjort under veckan då?
Jag har suttit X antal timmar i Tryckeriteatern i Karis på dansföreställningar jag inte riktigt kände för att vara på. Jag har varit på Antons riktigt trevliga nittonårsfest i Pojos urskogar. Jag har suttit på en lång och lite konstig teater i Billnäs svinkalla bruk. Jag har firat vappen på Rasses lande.
Vappen.
Det var mycket intressant. Till att börja med kan jag berätta att det var trevligt också, med de flesta kompisarna på plats och riktigt bra feelis. Vädret var ju kanske inte det bästa, men det var bara att dra på sig vinterrocken och trotsa kylan. För det mesta höll ju sig regnet borta i alla fall, så man kunde åtminstone vara ute en del. Förutom det vanliga festandet så stod det även bastu på programmet, och jag, Pudel och Ida var de enda hugade flickorna. Vi hade dock riktigt djupa och intressanta diskussioner där i ångan.
Nu tänker jag satsa på det som hände hos Rasse stannar hos Rasse och lämna det vid det här. Jag ska istället byta kläder och sen hoppa på Antons skjuts till Tenala, där vi ska grilla och sjunga singstar hos Chrisse. Det kommer förhoppningsvis bli kul.

Arrivederci.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar