onsdag 10 oktober 2012

På kroken

Jag bestämde mig efter en rätt lång paus att plocka fram virknålen och ett nystan garn. Resultatet av typ två timnars petande blev den lilla kissemissen på bilden, som i verkligheten är ca 10 cm hög. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med honom, men nåt hittar jag väl på.
Det var riktigt skönt med lite pyssel som avbrott till min annars ganska stressiga vardag. Jag har börjat förkovra mig i vad det där med institutionsråd i praktiken innebär, eftersom jag redan mindre än en vecka efter att jag blev vald får gå på mitt första möte som suppleant. Det ska bli intressant.
Nu ska jag försöka ge mig på att koppla min skolmail till mailprogrammet i min telefon, eftersom internetversionen fungerar hopplöst dåligt med skärmpetning. Det ramlar in så många mail per dag att man lätt missar något annars.
Jag måste medge att jag just nu känner mig ganska viktig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar