torsdag 22 december 2011

Farliga fåglar

Okej, jag erkänner. Jag har blivit beroende av Angry Birds. Jag vet att jag är typ sist av alla att lyckas med det här i världen, men vad kan man göra då man inte har en smartphone? Det som räddade mig (eller förstörde mitt liv) var att  man kan spela det även via datorn på Google+. Dit for det jullovet.

Angående jul, så kan jag berätta att julstämningen har börjat infinna sig. Ett ordentligt snömoln drog över Ekenäs idag och graderna börjar småningom smyga ner under minusstrecket. Kanske finns det hopp om en vit jul ännu.

Nu ska jag spela en sista bana  innan jag går och lägger mig. Eller två.

1 kommentar:

  1. Härligt att höra att också andra än bara jag är beroende av spel :-)
    Jag har svårt att sluta med HotShot på Facebook...

    SvaraRadera