söndag 11 september 2011

Två vilda dagar

Igen en gång är jag tillbaka i Åbo och tillbaka i cyberrymden efter en liten paus. Här kommer Slutet på förra veckan i bilder


På onsdag bowlade vi med klassen och några av de äldre logopedistuderandena. Jag fick 132 poäng en runda, så bra har det nog aldrig gått förr tror jag.


Amanda, Emilia, Kaisa, Jag och Daniel for vidare till "Klubi" på Welcome Partry för nya studerande. Stället var enormt (i Ekenäsiska mått mätt) och stundvis smockfullt, men visst var det roligt!


Det kändes knappt som Finland!


På torsdag var det dags för den efterlängtade gulisintagningen. Det var bara att dra en sopsäck över huvudet, få näsan gulmålad och sätta i gång!


Mathilda



Tillsammans med ett lag gick man sedan runt Åbo för att genomföra olika uppgifter vid olika föreningars punkter



En del av mitt vackra team


Imorgon ska vi till Flow Park med klassen. Det är en äventyrsbana nära Åbo där man ska ta sig fram högt uppe i träd med hjälp av olika spångart och sådant. Det ser jag fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar