måndag 19 september 2011

Vickan på kommande

Idag har varit en vanlig (läs: regnig) dag i Åbo. Det har inte hänt så mycket fantastiskt, förutom att jag fått ett nytt kylskåp.
Imorgon, dock, kommer det vara en stor dag i Åbo Akademi. Så stor att dom har flyttat bort alla våra roskisar och vi inte får parkera våra cyklar på gården. Eller använda huvudingången.
Vi ska nämligen få fint besök, självaste Victoria och Daniel. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska tycka att det ska bli superroligt att få chansen att få en glimt av kronprinsessan eller om jag ska tycka att det hela är fånigt med alla arrangemang. Lite kul är det ju däremot alltid med specialprogram, så vi får väl se hur det känns i morgon.

Nu ska jag diska och hoppas på att grannarna inte blir allt för irriterade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar