tisdag 13 april 2010

En robot i lärarnas välde

God morgon! Jag tänkte bara avlägga rapport efter första natten i min nya säng. Först och främst så var det udda att se hela rummet ur den där vinkeln. För det andra så luktade det så där konstigt träigt och nytt. Men vi får anta att det går över med tiden.
Jag hade världens underligaste dröm inatt. Jag drömde att jag och en massa andra var på någon sorts militärbas. Sen kom dit en massa folk och sköt nånting på oss, så att alla typ svimmade och blkev robotar. Det visade sig att det var skolans lärare som va the bad guys, och dom kommenderade på robotarna allt vad dom hann. Jag hade dock inte blivit träffad av gasen, så jag låtsades bara hela tiden. Sen blev jag på något sätt utvald, så jag fick äta lunch med Marianne. Sen vaknade jag. Konstigt - näädå.

Innan jag går och borstar tänderna och gör mig i ordning för skolan tänkte jag ännu delge er lite vårkänslor som jag fångade under promenaden igår. Voilá


Arrivederci och ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar