tisdag 20 april 2010

Skolchill och bilskola


Jag låter bilderna tala för sig själv om vad som hände efter skolan idag. Milla fastnade tyvärr inte på någon bild, så hon får ett alldeles speciellt omnämnande så här istället.
Jag gjorde absolut ingenting alldeles för länge, och snart hade klockan blivit halv fyra. Jag skulle ännu hinna köpa en mattabok (så jag ens kan försöka göra mattaläxan idag) och både köpa och laga mat till familjen innan jag skulle infinna mig på bilskolan klockan fem. Jag skotrade till K-supermarket med en väldig fart, och försökte på vägen komma på vad det stod på inköpslistan jag hade glömt hemma. Jag slängde ingredienser för kyklingstrimlor i tomatsås i korgen och åkte sedan hem och satte allt på spisen. Jag lyckades otroligt nog bara glömma korv och vaniljyoghurt, så maten färdigställdes utan problem. Med tanke på mina köks-skills blev det t.o.m. ganska gott.
Sen var det bara att skotra iväg till stan för ännu en bilskoleteorilektion. Jag slumrade till ett varv, igen! Jag tänker skylla på luften nu, för inatt sov jag riktigt ordentligt. Dock piggnade jag till efter bilskolan och gick på WeeklyWalk med Milla. Det blev en ytterst trög sådan, men det var helt skönt det också.
Nu är jag hemma och försöker förstå mig på logaritmer. Det känns inte bra, kan jag säga.
Ber om ursäkt för ett stressigt och ganska svamligt inlägg, förhoppningsvis överlever ni.

Arrivederci

3 kommentarer:

  1. Vem e det som Lalle och Mico våldtar?

    SvaraRadera
  2. För en gångs skull är det Laura som blir våldtagen :P Själv ligger jag på golvet bredvid bilden eftersom jag just blivit våldtagen av Mico och Chrisse. Livet är hårt! // Milla

    SvaraRadera
  3. Lalle påsto att d va hon som to hans dyna xD

    SvaraRadera