söndag 24 april 2011

Första cykelturen



Jag inledde cykelsäsongen idag. Det är fascinerande hur udda det känns att efter en lång vinter igen sätta sig på sadeln och trampa iväg. Det går snabbare än man kunde komma ihåg, och det känns som om man skulle vara flera meter upp i luften. Men visst var det skönt att igen susa ner för backen vid mig, känna den nu ganska varma luften flyga förbi och komma till jobbet på rekordtid.

Morgondagens projekt är att fixa igång min gröna pärla också, men har på känn att den kan behöva lite laddning efter vintern i garaget. Får se hur bra det går med mina exceptionella mekaniker-kunskaper, men det fixar sig nog för här ska köras skoter! 


Nu Black Swan nästa. Jag har på känn att jag egentligen kommer tycka den är hemskt obehaglig, men lite får man väl tåla om man ska se en av årets mest omtalade filmer.
Adjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar