onsdag 13 april 2011

Vårbilder och traktorer

Här kommer lite bilder från gårdagens promenad. Vädret kunde inte ha varit bättre!





Min dag har varit full med småbarn, känns det som. Först sju timmar lekisjobb, sen barnjumppa som jag nästan höll på missa för att jag inbillade mig att den började en timme senare. Men tills vidare är det bara kul, de är ju så söta (ännu)! Dagens roligaste händelse var nog när vi tecknade och jag blev ombedd att rita en traktor. Jag började med däcken, fick otroligt mycket beröm av barnen, och sen när jag började med hytten sa en av killarna "Detdär måst no vara en Valtra!". Då jag var färdig med mitt mästerverk gav jag den till en av de andra pojkarna som funderade en stund, och sedan sa: "Den ser ju nog lite konstig ut". Jag blev just traktor-ägd av en femåring. Men jag antar att det är vad man får leva med när man nästan är i Tenala. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar