onsdag 6 april 2011

Ny energi

Nu är jag igen en gång här och tänker försöka blåsa liv i min gamla blogg. Önska mig lycka till.

Jag tänkte dela med mig en liten tjuvkik på mitt kruk-projekt, som i sin helhet kommer publiceras i Västra Nyland nästa veckas onsdag, om allt går som det ska. Inte så tokigt, om jag får säga det själv! Vem kan motstå en pladipus?


Kvällen spenderades tillsammans med Axxells webbkurs-plattform, fronter. Jag har aldrig stött på ett så korkat skrivprogram som de använder. I min värld ska det få att trycka på "Bold"-knappen och sedan skriva tjocka bokstäver, men nej, här ska man svärta den skrivna texten och trycka för att det ska fungera. Är ungefär lika irriterad på det som på den här förbenade låten som aldrig slutar spela... Den var bra de tjugofem första gångerna, nu räcker det.


Tack och lov avbröt en långpromenad med Milla mina bekymmer.
Nu tror jag dock det är dags för sängen. Efter ett parti Candy Crush på www.king.com. Testa om du vågar, men jag kan garantera att dessa godisar är ovanligt beroendeframkallande. 

Arrividerci

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar