tisdag 16 mars 2010

Förlåt Milla!

I morse vaknade jag av att mamma sa Anna, vi far om 10 minuter. Kul. Nå, jag hann både äta frukost, borsta tänderna, planera en outfit (ta det lugnt - jag tänker inte berätta om den) och packa väskan, så det var egentligen ingen panik. När jag packade väskan insåg jag dock att jag begått ett brott. Jag har nämligen lyckats fara iväg med Millas mattabok. Eheh.. Inte att undra på att hon inte hittade den någonstans när hon skulle läsa igår. Tur nog så fick hon ju låna en annan, men det fula var det att jag tydligen hade den i min väska också när hon satt och räknade i sin lånade bok igår kväll.
Hoppas hon inte dödar mig nu.
Nu talföljder med Ove.
Arrrivederci

1 kommentar:

  1. Hmpf.. Alla tyckte jag va dabbi som hade lämna min mattabok nånstans, men nu fick vi ju detta mysterie förklarat :) De va int så farligt.. ja fick ju trots allt en mattabok levererad ovelle asti igår :) // Milla

    SvaraRadera