tisdag 16 mars 2010

SMS-problem av stora mått

Jag har spenderat min tisdagskväll vid köksbordet tillsammans med datorn och hälsokunskapsboken. Jag har otroligt nog fått hela 100 sidor både lästa och understrukna, så jag är riktigt stolt. Kanske det blir något av fredagens studentexamen trots allt. Jag kan inte precis påstå att jag är nervös utan mera en aning villrådig angående vad det hela kommer gå ut på. Förhoppningsvis kommer ju dock detta redas ut under det muntliga förhöret på torsdag.
Denna dag spenderades än en gång i sällskap med Milla, Lalle och Mico. Denna gång bänkade vi oss i Dekan några timmar, och fick också sällskap av Micha. Som alltid med detta gäng resulterade det i en hel del skratt, men jag ids inte ens försöka förklara åt vad vi skrattade, det skulle bara bli fånigt.
Idag kom jag fram till att min telefon nog har spunk. Den har nämligen under dagens lopp levererat ca 15 meddelanden (vissa i dubletter) som egentligen borde ha kommit fram redan igår eller på söndag. Hur störande är det inte att en dag för sent få ett meddelande där det står "Ta med din kamera sen imorgon!"? Jag har härmed insett nackdelen med SMS den hårda vägen.
Ursäkta den dramatiska framställningen.
Nu dags att gå och lägga sig..
Gonattiderci

1 kommentar:

  1. Sitter och fnissar åt ditt "Gonattiderci", den var bra! Har hittat ett nytt kvällsnöje; läsa Yllesockans bloggar! I just love it!

    SvaraRadera