onsdag 3 mars 2010

Kort om facebook, mattor och hår

Jag sitter som bäst hos Milla och fördriver tiden tills jag ska vara Facebook-doktor hos kära morbror min. Milla äter för tillfället, så Millas syster passar på att underhålla mig. Eftersom Milla är mitt i sitt städtalko är hennes mattor puffade åt sidan, vilket förvirrade min fyraåriga underhållare en aning. Hon såg omkring sig, och hittade till sin förvåning fler en en matta. Kommentaren var följande:
Hur kan en så här liten flicka ha två mattor?

På vägen hit passade jag på att äntligen beställa en frissatid, så på tisdag efter skolan får jag äntligen bort lite av mitt allt för långa hår. Högst antagligen kommer jag också ut därifrån med en helt ny frisyr, så det kan ju bli lite spännande..

Nej nu prova Millas shorts, sen iväg och visa upp mina facebook-skills.

Arrivederci

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar