torsdag 11 februari 2010

3-0 till kunkku

Jag sov hos min dear pojkvän inatt. Eftersom hans katt på senare tid har stört hans sömn ganska ordentligt hade han nu barrikaderat sängen med diverse stolar, mappar och annat stuff så katten skulle hålla sig borta. Men tji fick han. Först klättrade katten över två gånger innan vi ens hade somnat. Efter att ha blivit bortkastad med fart tog han en paus för att smida fler ondskefulla planer. Och mycket riktigt; när jag vaknade fyratiden låg Kunkku snällt och sov bredvid mig.
Han e int så dum, den katten. Om jag är hos dom sover han alltid på min sida. Vi är kompisar, sidu. (Nico påstår att det är daärför Kunkku vant sig med att sova i hans säng. Hups. Men man ska ju vara snäll med sina kompisar.. Nico är nog bara avundsjuk.)

Arrivederci

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar