fredag 12 februari 2010

För andra eftermiddagen i rad spenderar jag min eftermiddag hos Milla. idag är dock slöhetsgraden lite lägre än igår (tack och lov?). Min plan var att hänga här tills mamma handlat klart. Men se nej, så blev det inte. Mamma ringer och säger: Sorry, jag glömde helt bort dig! Men jag klagar inte, jag överlever fint här i Millas pedant städade rum (host) ett tag till.

Idag hade abina första studentexamen, textkompetens i modersmål. Snart är det min tur att skriva hälsokunskap. Och jag har inte ens börjat läsa. Kanske skulle vara dags att ta tag i det och öppna de där böckerna så småningom? Tack och lov så finns det sportlov.
Men före sportlovet kommer penkkis. Ojoj.
Well, ja måste nog medge att jag ser fram emot denna underbara dag som antagligen kommer inkuldera en hel del pinsamheter och annat skoj. Jag är medveten om att jag lider stor risk att få mig en del, men det bjuder jag på. Abiteatern brukar ju i allmänhet vara riktigt underhållande, och jag räknar med att det är andra som gjort pinsammare saker än jag.
Nå, det lönar sig inte att spekulera destu mer i det, utan istället vänta snällt till nästa veckas torsdag för att uppleva det hela live.

Nu en sång, bara för stämmningens skull

Yey, jag fattade hur man får in videon i blogginlägget!

Arrivederci

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar