tisdag 2 februari 2010

Halvstress och bloggfantasier

Jag har länge gått omkring och funderat på om jag borde skaffa en blogg. Jag saknar känslan av att vilja berätta för världen vad som händer. I en svag stund hos min goda vän Milla passade jag därför på att igen skapa en sida där jag kan vika ut mitt liv för omvärlden. Härligt!(?) Vli får se vad det blir av det hela.
Och vadå Ytterligare en yllesocka?
Det är helt enkelt en anspelning på att jag ytterligare en gång skapat ett internetaccount med mitt klassiska namn; yllesocka. Och varför yllesocka? God knows.

Och sedan till stressdelen. Om 45 minuter bör jag infinna mig i en annan stasdel för att sy klart min gamlas dans-klänning. Fint så, men problemet är att jag inte har gjort de förberedelserjag borde ha gjort under veckan. Eller ätit mat heller för den delen. Suck. Jag hoppas verkligen att jag får klänningen klar denhär gången, har varken tid eller pengar att spendera på det mera. Suck.

Nåväl, nu ska jag slänga i mig lite nygräddade franskisar och nuggetar, förhoppningsvis ses vi igen inom kort.
Arrivederci

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar