onsdag 10 februari 2010

Jumppa Jumppa.

Jag har mitt andra hål för idag. Snacka om störande att ha en lektion - hål - en lektion - hål - en lektion. Nå, jag ska int klaga, jag vet att det senare i perioden kan vara skönt med en halvslö dag mitt i veckan. Eller nåja, helslö. Första lektionen är finska, och andra modda filmkurs, så det är inte precis som det skulle kräva allt för stora anstängningar.. Jag märker nog att jag inte ännu riktigt är i normalt sömnläge. Charlie Chaplin en halv timme i ett mörkt rum orsakade nämligen ganska drastisk sömnighet. Well, ja får skylla mig själv som gick och lade mig halv elva igår, trots att min planerade sovtid låg kring niotiden. Men det är inte mitt fel att jag fastnade med EYP-bilder och blogginlägg. Eller?
Under denna håltimme har jag t.o.m. lyckats åstadkomma något nyttigt. Jag har skrivit en moddaessä om mitt filmporträtt och hämtat semlor till cafét med herr Dunderfeldt. Jag var nog lite rädd för kökstanternas vrede eftersom vi var sisådär fem timmar försenade, men tack och lov fick vi våra semlor utan destu mer problem. (Tack vare Julles charm, påstod han, men det kan ju spekuleras i)
Nu är det dags att yra iväg på gymnastiklektion med korgboll på programmet. Förhoppningsvis får jag då lite upp energin. Eller så svimmar jag. Jag hoppas på det första.
Arrivederci

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar