torsdag 4 februari 2010

Ingen monsterkanin längre

Du minns Snuffis jag skrev om igår? Monsterkaninen.. Nu är det så att vi inte längre har någon monsterkanin. Veterinären konstaterade att bölden på magen antagligen var fastväxt i njurarna, och hon, precis som jag misstänkte, var för liten och gammal för att opereras, så hon avlivades. När alla hade kommit hem hade vi begravning hemma på gården. Det var en kort men fin ceremoni. Rest in peace Snuffis <3



Snuffis som mycket, mycket mindre



Bortsett från detta har jag haft en riktigt bra dag. Mötet med grannskolan flöt smidigt, som planerat, och nu är vår gemensamma skidresa spikad och färdigplanerad. (I stort sett i alla fall)
Sedan jag kom hem har jag försökt få allt packat till morgondagens EYP-avfärd. Förhoppningsvis har jag fått med mig allt viktigt, och förhoppningsvis får jag fast min väska i morgon bitti. Mitt prov börjar halv 8 för att jag ska hinna skriva klart.. Suck. Men på tal om provet måste jag faktist börja läsa nu.
Arrivederci, vi ses på måndag

2 kommentarer:

  1. R.I.P Snuffis, synt att höra att hon är borta.
    Hoppas att EYP blir bra och att du int dör av tristess.

    SvaraRadera
  2. R.I.P Snuffis :(

    ja hitta din blogg trotsallt ^^ så nu tänker ja börja spamma :D

    SvaraRadera